söndag 18 april 2010

- summary

Fredag: Var en halvtimme på jobb, sen blev det repa. Mycket skratt och lite varm choklad. Jag och Anna uppfann ett nytt instrument, en säckpipeharpa, fruktansvärt bra idé. Kanske lite svårt att genomföra byggandet av den, men iallafall.
När jag kom hem slappade jag framför tv:n ett tag, tills Kalle smsade och ville träffas över en öl. Vi drog först till Pölen/Loke/Piston, för att upptäcka att det var stängt! Kan ni tänka er? Jag har nog aldrig upplevt att det är stängt där på en fredagkväll.
Hursomhaver, vi stack vidare till MDC istället, där vi hittade folket som normalt är på "vår" klubb.
Det blev en bra kväll, mer eller mindre, och jag kom hem runt två...

Lördag: Det blev en bra dag trots allt, jag hade inte så mycket att göra så i princip hela förmiddagen gick åt till att fundera (vilket jag gör alldeles för ofta). Innan repan träffades jag och Anna på Gustav och käkade China Box, yummy!
Konserten började klockan fem, och det var riktigt bra! Några överraskningar, några söta pojkar och mycket musik :)
När jag kom hem var jag så trött att jag i princip åt och gick och la mig i soffan.
Vid halv elva gick jag och Ida ut på promenad bara för att ha något o göra, och när jag kom hem la jag mig i min underbara säng och skrev.
Jisses vad jag skrev.. Alldeles för mycket, men det behövdes.

Söndag: Jobbade på morgonen, en av de bästa dagarna på länge faktiskt. Tack vare en massa gulliga "kollegor" och underbara barn.
Var uppe på Bulltofta-backen med syrran, cyklade heeeeela vägen upp och det blev "Vibratone-träning" på vägen ner så mycket som det skakade. Love you sis <3
Nu resten av dagen har det inte hänt så mycket, snackar med Phil för tillfället, och ska väl kolla Parlamentet om en timme...


Fridens Kilowatter på er!


______
Dagens låt: John Mayer - The Heart Of Life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar