torsdag 29 april 2010

- gäsp

Fruktansvärt trött, rösten håller knappt och det är Valborg imorgon. Kan det bli bra?
Jag har inga planer alls, och jag ska antagligen jobba på lördag på badet. Swim Meet där nämligen.

Har kommit fram till att tiden går sjukt mycket snabbare nu än vad jag är van vid. Om ca tre veckor slutar simskolan för vårterminen och man måste börja tänka på sommaren och hösten.
Jag som precis har greppat att snön är borta och solen börjar skina igen.
Ska man någonsin hinna med i svängarna?


Dagens positiva:
- Jag har slutat tänka så mycket på saker jag inte borde tänka på, vilket är framsteg.
- Dessutom har jag börjat lägga undan pengar till N.Y. - resan, och om jag fortsätter spara som jag gör nu blir det en najs resa!
- Fick reda på att Becca har fått mitt brev/inbjudan och hennes mamma ska "seriously consider" det! Lyckan är oändlig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar