söndag 11 april 2010

- bakfylla / ångest

Vaknade i lördags av ett sms från mamma, och helt plötsligt var man i bilen på väg till Bokskogen. Jippi ? Knappast, eftersom man inte riktigt sov sina normala timmar. Tror vi somnade vid 5 på morgonen hemma hos Anna, och upp klockan 11. Inte lyckat.

Hursomhelst, det blev flera mils promenad (kändes det som) i Bokskogen, och jag var totalt slut i benen.
Det blev en bra dag hemma också, kollade Millenium-serien med pappa, men råkade somna halvvägs genom. Hoppsan ;)


~~~~~~

Fick några samtal och sms i fredags natt/lördags morse... Jag förstår inte, allting för mig väldigt förvirrad.
Det kommer inte funka, det är inte som förr, jag är inte som förr. Jag är inte lindad runt ditt lillfinger längre, även om du skulle vilja det.
Inse att vi kan träffas som kompisar, men inte om du vill mer.
Hoppas du förstår, annars är det bara att strunta totalt i det.


______
Lördagens låt: Brolle - Playing with fire
Dagens låt: Donkey Boy - Ambitions

1 kommentar:

  1. Hörru du Brandts ex det funkar här. inga problem att skriva eller komma in =)/Jane

    SvaraRadera