söndag 4 april 2010

- eggstra eggstra!

Förlåt, var bara tvungen.
Hemkommen (nästan iallafall) från Skillinge där hela helgen tillbringats.
Mycket trevlig helg måste jag säga, och Patrik var extra trevlig, eller hur syrran? ;)

Käkade påskbuffé på Löderup Strandbad igår, och ja jävlar vad mycket vi åt! Mest efterrätt dock, men vem håller koll?
Syrran fick span på en kille som satt på bordet bredvid vårt, och naturligvis var Stefan och Erik tvungna att förstöra. STÖTEN syrran!! Du behövde inte mig där.

Imorse gick vi upp innan man egentligen ska vara uppe för att gå i spöregn och blåst ner till hamnen och ett stort båtskjul fullt med människor och begagnade grejer. Mamma, moster och mormor var i extas, jag och Josse gick runt och pratade göteborgska och hade allmänt trevligt.

Vi hittade vars en skål, min i glas och hennes i trä, att ha godis i. Dessutom hittade hon två elefanter till sin samling :)

Är hos Deana nu, hon och Linnea sover och jag har tagit över datorn... Mohahahaha
Bra slut på en bra dag måste jag säga.
Det känns betryggande att jag kan ha någon att komma till, någon som förstår hur det är med vissa människor.
Tack darling!!
_____

Dagens låt: Frank Sinatra - Here's that rainy day

4 kommentarer:

  1. alltid välkommen mitt hjärta ;)

    SvaraRadera
  2. Helgen i Skillinge verkar varit bra:-) Bilderna ser ju härliga ut....Kram

    SvaraRadera
  3. hahah :p patrik is my boy! :p du är underbar sister, göteborgska is da shit

    SvaraRadera