lördag 10 april 2010

- fredag

Sunday bloody Sunday..

Ja, då var helgen över igen. Det går på tok för snabbt när man tänker efter.
Man går och har lätt ångest i veckorna för att det är si och så många dagar kvar till helgen.
På fredagen är man överlycklig för att det ÄNTLIGEN är helg, men innan man vet ordet av är det söndag eftermiddag och helgen är slut.

Jag har iallafall haft en löjligt rolig helg.
Fredagen började med träning och jobb, och efter det fixade jag mig och stack till älskade Anna.
Där började de alkoholhaltiga dryckerna flöda och stämningen var på topp.
Förfestarna var jag, Anna, Jannica, Melissa, Jennifer, Emelie, Alex och Martin.
Jag blev totalt överrumplad när Martin berättade att han kände Andy, och jag var "Brandts ex" resten av kvällen :P

Vi stack till Crown vid tolvsnåret, där jag träffade personer som egentligen är totalt otippat att träffa på. Murtawn, Zazoo, Max Broomé, Kalle, Chrille och många andra. Helt sjukt egentligen...
Ball hade vi iallafall, om det inte hade varit så att Annas mobil blev stulen, mindre skoj.

Vid tre gick vi till Donken på Gustav och käkade lite, träffade Peki, och tog sedan bussen hem till Anna för att sova där :)

Mycket lyckad kväll!! Tack ANNA! Du är bäst! <3

______
Dagens låt: Perikles - Var ska vi sova inatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar