tisdag 27 april 2010

- stå ut

Nu kommer ett långt inlägg eftersom jag inte har skrivit på länge, så ha tålamod, stå ut!!

Fredag:
Vaknade 04.15 av att en jävla fiskmås med identitetskris ylade utanför mitt fönster. Mindre trevligt. Som ni kanske förstår kunde jag inte somna om efter det.
Så jag låg och snackade med käre Kalle på msn och diskuterade livets frågor.
06.15 gick Syster Yster upp och blev lagom förvånad när jag var vaken. Så vi käkade frukost tillsammans och när klockan närmade sig halv åtta följde jag henne halvvägs till bussen.
Dumma syrran tvingade mig att rama henne, inte det lättaste om man har obefintlig kondition. Höll på att dö när vi kom till mormors hus, så jag lämnade henne där och traskade upp till mormor och morfar istället.
Mormor höll på att få en hjärtattack när hon öppnade dörren och undrade om jag hade blivit sjuk. Morfar kom uppstapplande tio minuter senare med morgonfrisyr och pyjamas. Han trodde inte heller jag var riktigt frisk.

Resten av helgen bestod till 90% av dart, 5% sova och 5% jobba... Blev en bra helg, darten gick åt skogen, men skoj hade jag!
Till följd av en fartfylld och sömnlös helg är jag nu sjuk; hosta och förkylning. Men det är sånt man får leva med...

Det blir en bra vecka tror jag, om allt går som det ska. Känner mig lite avtrubbad bara... Undrar vad det beror på.

Ooo, har förresten kommit på en studentpresent till underbaraste flickan, men det kan jag ju inte skriva här med tanke på att hon läser ;) vill bara göra henne lite nyfiken (a)



I got my dart case aswell, thank you Tom!!! It's wonderful! Very pretty pink, will post a picture of it later!



______
Dagens låt: James Morrison - You make it real
(igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar