fredag 2 april 2010

- åskmoln

Gårdagen var delvis lyckad och delvis inte...

Allting började med att vi fixade och donade på PISToN, inför invigningen.
Och vilken invigning det blev!!
Lokalen var nymålad och fin, massor med dricka i kylarna, glada människor och massor med dart! Kan det bli bättre?
Vi spelade lottad dubbeljapanare, och jag har den stora äran att spela med fina flickan Deana. Om vi inte hade intagit några mängder alkohol (vilket var planen från början) hade det nog gått bättre än vad det gjorde... ;)

Baksmällan idag betyder att jag hade riktigt skoj igår. Note to self: Inte tequila!! Det verkar vara en bra idé för tillfället, men konsekvenserna är ödesdigra.
Sov alldeles för få timmar, gick upp och jobbade och nu det känns som jag har en massa smurfar i huvudet som sitter och trummar lite fint.
Blir ingen alkohol på ett tag. Ja, jag vet att jag säger sånt ofta, och jag är inte världsbäst på att hålla det löftet.

Snez, Chiv, Jocke, grymt bra jobb av er! Hade aldrig funkat annars!!


Imorgon blir det en timmes biltur till Skillinge för att fira påsk, goda tider!
Finns på mobilen då, internet är lite knagglit så långt från civilisationen ;)


______
Dagens låt: Isak Strand - Pick Me Up


1 kommentar:

  1. Ja jisses vilken skandal det blev för oss dartmässigt men i övrigt var det RIKTIGT trevligt och framför allt kul...
    Härligt att det kom så mycket folk :D

    SvaraRadera