onsdag 17 februari 2010

- wednesday

Vill börja med att gratulera Andy som klarade teoriprovet idag! Imorgon vankas uppkörning, och om han klarar det ska han hämta mig på jobb på kvällen :)


Hrm, ja det har hänt mycket sen mitt senaste seriösa inlägg. Massa skit uppe på klubben, inte så förvånansvärt.
Massor med tankar som flyger runt i huvudet hela tiden. Och just tid är det jag verkar ha för lite av, hinner liksom inte med grejer som jag vill göra.

Fick en riktigt tankeställare igår när min syster sa att hon saknade mig för att hon inte hade sett mig sedan i söndags förmiddag. Jag är nog inte hemma så mycket som jag tror.
Sorry syrran, ska bättra mig :) Kladdkaka ikväll kanske?

Lov nästa vecka, men man ska ju jobba ändå, inte okej alls.
Får tänka på att det är härliga extrapengar till USA. Det är typ det jag tänker på varje dag, först sommaren när tjejerna kommer hit, Big Summer Open när Phil och Doreen förhoppningsvis kommer över, och november när vi åker dit igen!


Borde nog skriva ett superseriöst inlägg snart, känner att jag behöver det.
Men, fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar