torsdag 25 februari 2010

- shopping!

Man måste älska presentkort!! :D

Idag har jag och Syster Yster varit i stan och handlat lite. Jag hade ett presentkort på 300kr på Monki att spendera, och det gjorde jag!

Först hittade jag en kjol för 250kr


Sen gick vi till ett annat Monki för Josse hittade inte jackan som hon hade kollat på.
Där såg vi att det var super-rea!! 75% på ordinarie pris, och sedan halva priset på det, det är typ inget pris kvar! :D

Hittade denna, kostade egentligen 300kr, men betalade 25kr.

Kjolen kostade egentligen också 300kr, men fick den för 25kr.

Sen köpte jag en T-shirt på Weekday mee texten "Burn at both ends to make ends meet", kostade 22,50kr efter rabatten.

Dagen har resulterat i en glad Sara :)





Är bara tvungen att lägga upp denna bilden till J, som jag vet älskar "Bea-sås". Började asgarva när jag såg rubriken i tidningen.



Imorgon sticker jag och Ida till landet, för att spendera två dagar borta från civilisationen!
Adios amigos!

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha sån REAnäsa he he...
    du ska me mig när jag ska shopa...så e det bara ;)

    SvaraRadera
  2. Självklart Deana! :D Men det är lite jobbigt när du är i 08-land ju! ;)

    SvaraRadera