onsdag 10 februari 2010

- serievinst!

GOOOOOO PISToN!

Igår var jag så glad att jag studsade runt och inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen.
PISToN's damer vann Damserien igår, och fullständigt krossade allt motstånd. Vi har bara förlorat en match (med 5-7) och vunnit resten. Heja oss!! :D

De individuella matcherna gick riktigt bra igår, jag vann alla mina tre matcher. Den största överraskningen var nog när jag vann över Ammi med 3-0, visste inte vad jag skulle göra. Stod och skakade efteråt.
Jag spelade riktigt bra och är grymt stolt över mig själv, synd bara att vissa andra inte kan vara det. Äsch, inget att bry sig om!

Nu väntar Öppna serien nästa tisdag, vi spelar hemma mot Kongens DK 2. Sist vi spelade mot dom vann vi med 11-5, och det ska bli minst lika mycket denna gången!



Saknar redan min 08:a som sitter på ett tåg mot "hemlandet" just nu. Hon måste komma tillbaka snart, det är liksom inte samma här utan henne. Men det är en himla tur att det finns facebook och telefon :D



_________________________________________
Yesterday I was so happy I was bouncing around, not really knowing where to go.
PISToN's women won the Women's Series yesterday, and completely crushed all opponents. We have only lost one game (with 5-7) and won the rest. Yay us! :D

The individual matches were really good last night, I won all my three games. The biggest surprise was probable when I won against Ammi 3-0, didn't know what to do. Couldn't stop shaking afterwards.

I played really well and I'm so proud of myself, just a pity that some others can't be. Oh, nothing to worry about!
Missing Deana already. She's on a train "home" right now. She must coma back soon, it's not the same here without her.
But we're so lucky that Facebook and phones exists! :D


Next Tuesday we're playing the Open Series, at home against Kongens DK 2. Last time we played against them we won by 11-5, and it will be at least as much this time!

Missing Deana already. She's on a train "home" right now. She must coma back soon, it's not the same here without her.
But we're so lucky that Facebook and phones exists! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar