lördag 6 februari 2010

- på små rosa moln

Helgen har varit underbar! I alla fall så här långt!

För er som inte kollar Facebook på dagarna, kan jag meddela att jag inte längre är en fri fågel. ;)
Andreas <3


Har jobbat mycket i veckan, det har varit skönt att vara tillbaka på banan igen, bokstavligen talat, men hjälp vad trött man är när man kommer hem på kvällen.
I går var vi på Pölen en stund och spelade lite, gick ändå hyfsat, men dubblarna måste ju också sitta. Andy var där med sina polare Micke och hans flickvän Jenny, balla människor! :D
Efteråt så tog vi taxi till Andy och sov heela natten...
Käkade frukost och snackade med hans päron imorse, riktigt störd pappa, men grymt rolig! Han är typ en skånsk version av min pappa, fast tio gånger värre :P

Efter en busstripp hem så blev jag hämtad av mammsen och åkte till Lödde. Josse simmade 100fr, men var inte nöjd. Det var lite segt, och inget riktigt tryck i simningen.
Så efter en timme där fick jag köra, och jag styrde kosan direkt mot Svågertorp för där ligger mitt nya hem, IKEA! :D Haha, jag skulle kunna gå runt där i timmar, bara titta och prova sängar och soffor. Direkt när jag kom in där blev jag glad och exalterad. Och nej, jag är inte normal ;)

Ida var här ikväll också, och vi tittade på Melodifestivalen tillsammans och åt frukt med smält choklad. Dessutom kom vi fram till att vi borde skriva raptexter, helst sådana om vägsalt. Vägsalt rimmar nämligen på överallt, kallt och asfalt. Kan ni tänka er vilken hit det skulle varit?

Imorgon blir det upp tidigt för o jobba, sen ska jag simma en kilometer eller så.


And I want to send my thanks to Phil, you know why. I wish I get to see you this summer, could need a New York accent update! Talk to you soon, kiddo ;)

2 kommentarer: