fredag 19 februari 2010

- Rip-off

Detta är definitivt inte okej.

Jag och syster yster bestämde igår att vi skulle till gamla goda Segevångsskolan för att kolla på årets Mimfestival. Ja, lite töntigt, men det är jävligt skoj och se folk som skämmer ut sig.
Det händer alltid fredagen innan sportlovet, och eftersom syrran var ledig verkade det vara ett utmärkt tillfälle att hälsa på alla gamla lärare.
Vi gick upp, tog på oss och fixade oss och gick glada i hågen de tre minuterna till Segeskolan... för att få reda på att vi inte får lov att komma in...!

För att summera:
Jag gick upp 07.30, sminkade mig, tog på jeans (!), plattade håret och gick till skolan för att få gå hem igen!


Idag blir det jobb klockan fyra, och sen antagligen dart ikväll om jag inte hostar sönder halsen... =/

Sen är det lov!! Men det betyder iofs ingenting, en annan ska ju jobba ändå. Tyck synd som mig?



Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar