onsdag 3 februari 2010

- mitt-i-veckan-rapport

Tjipp!

Då var det onsdag igen, tiden går alldeles för snabbt. Men onsdag betyder att det är torsdag imorgon och sen är det helg! :D

Igår var en väldigt bra dag, mycket positivt som hände.
Först och främst så började jag jobba igen. Väldigt skönt efter 10 veckors ledighet! Jag och Martina hade totalt 6 barn på två grupper, lugnt och skönt med andra ord. Våra småttingar är sååå söta!

Efter jobb hämtade pappa mig och körde mig till Pölen där vi skulle ha seriematch mot Flights. Egentligen skulle vi spelat i Dalby, men alla som har tittat ut senaste dagarna fattar varför vi inte gjorde det.
Jag vann alla mina matcher, gjorde en 105-utgång, 21 pilars och spelade allmänt jättebra. Totalt vann vi med 15-1. Synd att Snez förlorade sin första match, det hade varit skoj att kvasta dem totalt!
Men grymt bra spelat ändå av hela laget!


Imorse när jag vaknade hade jag ett aningens konstigt sms på mobilen, från någon som jag inte vet vem det är... Någon älskar tydligen mig väldigt mycket och kan inte sluta tänka på mig... Det var jobbigt i typ två minuter, sen struntade jag i det. Jag vet vem jag tycker om, och bryr mig inte om någon annan då <3

Idag blir det jobb från 15, och sen stressa iväg till Mazetti halv åtta för att ha extrainsatt rep, WIHOOO! Ska få träffa Anna och skvallra av mig lite, det behövs! Har ju inte träffat henne på flera veckor, saknar min Skalk <3


Tjing och simma lugnt!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar